konsultant Kraśnik, konsultantka Kraśnik
- Obsługa Infolinii
- Bieżące przyjmowanie i realizacja zgłoszeń telefonicznych i mailowych
- Koordynowanie planu wizyt pacjenta
- Raportowanie codziennych rezultatów rozmów telefonicznych
Wymagania
Wykształcenie min. średnie
Doświadczenie w obsłudze klienta
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży medycznej
Bardzo dobra znajomość programów MS Office (w szczególności Word, Excel)
Podstawowa znajomość języka angielskiego
Znajomość języka rosyjskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem
Gotowość do pracy w systemie zmianowym
Predyspozycje osobiste:
bardzo dobry styl komunikacji interpersonalnej, łatwość w prowadzeniu rozmów telefonicznych
empatia
wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania
umiejętność pracy pod presją czasu i dotrzymywania ustalonych terminów
samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Dobre wynagrodzenie
Zatrudnienie w renomowanym środowisku specjalistów z branży medycznej
Klauzule informacyjne
Aplikuj